click it a day,Thanks! =D

Friday, March 18, 2011

i cut my bangs :D

就如title所说的,我把刘海剪短了! ;) 是我自己剪的 ><" 由于刘海长了,一直挡着我的视线,我不想用发夹,也不想要发型师帮我剪(因为她每次帮我剪的刘海,我都不喜欢 =( ) 我这人还真麻烦! 就干脆自己剪吧 ><" oh,对了!这是我第一次剪的 ;) 觉得怎样? 谁要剪刘海的我可以帮他/她剪 xD

今天最后一天补两科啦。假期也快要结束了,我不想啦 :-'(


ish ish ish! someone went to alexis to eat ribeye that costs RM66 200 gram.Next month he's going to eat Greek food but he keeps complaining that he's poor and eats mamak =.=

2 comments:

Callie said...

Wah~you cut your bangs by yourself ~ ^_^

JuLi said...

ya,nice? :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...