click it a day,Thanks! =D

Saturday, January 29, 2011

我不高 =(

照片中的我不高 =(
这张照片是在上个星期日拍的。
星期日又去购物了 ><"
新年嘛。
购物商场人山人海
(好久没用成语了)

那天我很累 =(
但也没有很早睡,
十一点多吧。

对了!照片中的我穿牛仔裤。
算是第一次穿吧,
感觉怪怪的,
不适应 -_-

当我告诉朋友说我的新年裤是牛仔裤时,
她惊讶的表情!
又来了 =.=
大惊小怪,
可见我是不曾穿过牛仔裤啊 ><"



2 comments:

Callie said...

U sure is no wear jeans before...ya loh~maybe the types of u buy the jeans not suit u only ^^
u wear short pants or Minny skirt more nice ark ^^

JuLi said...

hmm...ok =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...