click it a day,Thanks! =D

Friday, June 12, 2009

蚊子,请你远离我!!!

今天没什么特别的事情发生~
下午又要去补习...闲
我妹昨天回来了
我们很少讲话了>.<
也没问她好不好玩
时间过得真快
假期很短暂叻
又要开学了>.<
虽然是假期'
但我还是很累...
最近很多蚊子一直叮我
很讨厌蚊子啊!!!
天气热,又有蚊子
我实在是忍无可忍...
我要杀死你们!!!

2 comments:

Callie said...

I support u ~let us kill those mosquitoes
go back school the things I hate the most are mosquitoes !!!

JuLi said...

yeah~ ^^V
they are irritating

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...