click it a day,Thanks! =D

Tuesday, June 30, 2009

发梦 >.<

今天baby跟我们说她在星期六的时候
做了一场恶梦~
她梦到我走了=.=
我们都露出一副吓到的样子
她说:
"我梦到我从ECM回到家
接到一通电话,那通电话是JuLi的家人打来的~
他们说JuLi走了
我刚刚才跟她一起逛街
怎么可能会发生这种事?!
我猜他们会在积善堂
我就去那边~
雯和倩也有在那边
我问她的家人
为何她会...
她的家人说她自杀
但是不懂为了什么而自杀...
星期一,去到学校的时候
馨问我做么JuLi没来学校
我们告诉她JuLi已经...
我们都非常的伤心~"
我们边听边笑
笑到流泪,笑到傻了~
ROFL...LMAO XD
baby,你应该是想念MJ吧~

uncle has passed away
R.I.P uncle

7 comments:

Callie said...

so funny....
this is a weird and funny dream ya~

Jessie said...

.........
eh so fast give comment jor><

Callie said...

cant meh ~
I wanna give comment ark~
next time got other dream tell us ya ~hehee

JuLi said...

what a funny dream LOL
maybe next time she'll dream that
she kills us
ROFL XD

Jessie said...

SWT
wont de lar=.=

Callie said...

U think too much~
ur imagination good ark ,juli

JuLi said...

hahaha~
because now is me passed away
maybe next is kill ppl XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...